- REKLAMACJA FAKTURY
A/ Kiedy możesz zgłosić reklamację faktury
– jeśli na otrzymanym rozliczeniu zauważysz błędne wskazanie wodomierza głównego,
-jeśli ekspertyza wodomierza potwierdziła błędne działanie wodomierza głównego,
– jeśli nastąpiła awaria przyłącza wodociągowego, wówczas możemy odstąpić od naliczenia opłat za ścieki, które w wyniku awarii nie zostały odprowadzone do kanalizacji pod warunkiem natychmiastowego zgłoszenia awarii do Spółki, oraz udokumentowania awarii np. zdjęcia, faktury za naprawę instalacji. Pracownicy Spółki przeprowadzą również kontrolę
w terenie.
B/ Co musisz wiedzieć
– reklamując fakturę nie zwracamy jej oryginału;
– do czasu rozpatrzenia reklamacji jesteś zobowiązany opłacić otrzymane faktury;
– jeśli stwierdzimy nieprawidłowości w naliczeniu opłat za nasze usługi, wystawimy fakturę korygującą;
– jeśli z wystawionej przez nas korekty będzie wynikała nadpłata zostanie ona zaliczona na poczet przyszłych należności lub może zostać zwrócone po złożeniu odpowiedniego wniosku w tej sprawie;
– jeśli nie otrzymałeś faktur w okresach planowanych rozliczeń zgłoś ten fakt w Biurze Obsługi Klienta